Úvodní stránka > Techs, Zkušenosti > Reklamace a Alza.cz – Dokončení

Reklamace a Alza.cz – Dokončení

Uběhl nějaký čas od mého pokusu o reklamaci vadného HDD koupeného od Alzy (jeho příběh si můžete přečíst zde). Možná někoho bude zajímat, jak to vlastně celé dopadlo.

Po zhruba měsíci mi přišel mail s tím, že reklamaci uzavřeli se ZÁPORNÝM výsledkem, a že se mám dostavit na pobočku. Jal jsem se tedy návštěvy, abych zjistil, jak jsem dopadl. Výsledek byl podle očekávání – reklamaci jejich dodavatel zamítl, protože jsem si disk měl zkontrolovat během přebírání, před podepsáním dodacího listu. Doslova ve zprávě od technika z oddělení reklamací AT Computers stojí : „Reklamaci nelze uznat z důvodu mechanického poškození. Takové závady Western okamžitě zamítá. Měli si disk zkontrolovat před přebráním.“.

Víceméně, s tímto závěrem jsem počítal. Co mě ale překvapilo, jak rychle na tento problém Alza zareagovala – v prostorách pobočky v Karlových Varech se objevila nová cedule. Informuje, že si máte před přebráním citlivých komponent jako jsou HDD, LCD, Optické mechaniky apod. zkontrolovat, jestli nemají zevní poškození. Nevím proč, ale mám nutkání myslet si, že tato cedule vznikla jen a pouze na základě mého požadavku reklamace.

Ponaučení pro příští nákupy :
Když už si z Alzy objednáte HDD, před jeho přebráním si dejte tu práci a otevřete onen antistatický obal a disk si důkladně prohlédněte. Pokud najdete jakékoliv i drobné poškození (ohnutý roh, oděrka ve vrchním krytu, poškrábaný štítek apod.) disk nepřebírejte.
Je asi pravdou, že to takto funguje i kdekoliv jinde – jakmile zboží přeberete, veškeré později zjištěné závady padají automaticky na Vaší hlavu.

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Napsat komentář